budak baik=)

Sunday, December 11, 2011

Thank you Allah

Tatkala ibu dan ayah mengeluarkan kata-kata tanda memberi keizinan...hatiku melonjak2 kegirangan,,,,
gembira tak terkata..
Ya Allah,,,akhirnya engkau mengabulkan doaku..=)Alhamdulillah...
Hari yang dinanti-nantikan bakal tiba..Mungkin saja tampak sederhana..tapi itu sudah cukup bagi insan yang masih bergelar 'pelajar' ini..=)

Tak ramai yang tahu...maaf..Bukan hendak dirahsiakan..namun kekangan masa yang menyebabkan majlis ini perlu dilakukan segera..(bukan sebab gatai nak kawin na..haha..dunia sekarang menuntut kaum hawa untuk mendirikan masjid secepat yg mungkin)

Disebabkan aku terlalu sibuk dengan rutin harian sebagai 'seorang mahasiswi,jadi segala persiapan langsung tidak menjadi beban...Almaklumlah ibu dan ayah menjadi tonggak segala-galanya..i love you thissssssssss much,keh3 <3

-akan bersambung disebabkan kekangan waktu yang ada..................

14 comments:

wawawawa said...

congrats..hehe
eyh betul ke wish nie> ^^

look before you leap said...

@wawa:nak tahu tggu sambungan ok??ade rezeki insyaAllah..:)

uwmaisarah said...

ape niiii, haaaaa. pembaca yang nervous, haha.

look before you leap said...

@sarah:heheh..xpela kan..baru best sikit..:D

syazwani said...

saspen gilaaaaa..huhu.
curious utk tggu next episode. :) hihi

D-SIM said...

bila teknik suspen ditekankan tanpa peleraian. . . . =='

masyitah*azzahra* said...

syikin....sambung jela crite cepat2...nk tahu sgt2 ni..

Fieza Ahmad said...

Am i miss something??
excited nak taw nie... :)

look before you leap said...

@wanie,syitah,fieza:sabar2..hehe,,,ade rezeki ade..:D

✿Dear Yayah✿ said...

okay..ni tak suke..kinkin tanak bgtau kitewww..huk3..:P

nak btunang ke syg? hehehe

dewdrop said...

biar betul nak kawen
apa2 pun, macam seronok je!

Tea said...

semoga bahagia selamanya tauuu...

syababul mumtaz said...

ekin!!!!!!update cpat!!!!

Aisyah Munirah said...

ekin, u must tell!