budak baik=)

Tuesday, October 4, 2011

sedih..

sekadar yang terlintas dibenakku..

mak marah lagi..yaAllah...nangis jela aku tau...nie sume gara2 aku bagi tahu spectacles aku hilang kat UITM..

"kenapa kamu cuai sangat??sume bende pon nak hilang..300 lebih kan spect harituh??kan tu gune duit keje kamu haritu..susah kamu nak cari duit kamu hilangkan pulak...lepas nie laptop pulak yg hilang.."

alahai mak..jangan doa macam tuh..(ak bermonolog sendirian,,)dek tak tahan dengan kata2 mak,,terus aku masuk bilik..mak nampak aku macam nak nangis terus mak ubah topik,,huhuhu...
adik cakap : mak cakap tak nak marah dah..nape mak marah lagi??

aku tahu mak tengah serabut..ya Allah kau tenangkanlah hati mak ya Allah..

p/s:Dia kan emak..jadi tak mengapakan kalau aku dimarahinya??dengar jela..=) kadang2 semua tu boleh jadi kenangan bila kita dah tak de dekat dunia ni...

3 comments:

✿Dear Yayah✿ said...

sabar kin..memg susah nak bersabar sebb tu ganjaran org yg sabar Allah bagik syurga.. hati2 la ye ekin..cemane leh hilang? huhu

ekin.. said...

huhu..em ntah..aku balik2 tengok dah xde..cari2..but still xjumpe..trtggl kot time test..spnjang aku jwb final mmg xpakai lahh spect tuhh..:(

NaRuFiQ said...

mak marah sebab sayang...marah dan sayang...kelihatan kombinasi yang aneh...tetapi ketahuilah kasih sayang itu perasaan misteri....kerna kasih sayang berbeza bagi setiap manusia...untung la ada orang yang sayang~ >_<