budak baik=)

Sunday, July 31, 2011

Broga Hills ;)

wuu
fir dan sape ke ntah name dak laki nie..sorry..
cantikk..
nie antara yg plg awal sampai..sbbnye tdi diorang dah terminum tongkat ali n kacip fatimah..hahah..opss...;p

dah name pon jungle tracking..msti ade hutan2 dak??hehe..
have caption with nothing..
wahh...alangkah bahagianye dia..hehehe
macam kena bakar pon ada..human or natural disaster??

aku fokuskan dekat kasut tuh...alahai kasut..ko pulak yg jadi mangse..haha

with classmate..nur nadianna...org terengganu..

puncak proga hills:0 mmg heaven sgt naik tuh..wow...rase bangge dgn diri sndri..:)

nie x sampai lagi puncak..tp antra yg trtggi gak lahh bukit dye..jenuh naiknye  kome..

bila tengok dari bawah before nak daki bukit nie..macam xmampu pulak..tapi alhamdulillah lepas lah pulak...yeaahhh..ekin dah kuat..:)tak lemah macam dulu..:)

pic at broga..sunset..

tinggi kan??tapi nak sampai puncak tuh ada lagi kena walk..sampai lah belakang2  bukit tuh...fuhh,,penat,..

akhirnya..aku dipuncak bersame yg lain...yeahh..:)
ok lah...nie jek ganbar2 yang aku nak tunjuk..kalau korang rase cantik and teringin nak g tempat tuh kat SEMENYIH..agak jauh lah dari Puncak Alam yg  hulu nie...huhu..aku g pon sebab under PALAM BACKPackers<<<----nie macam persatuan lah..asalnye name jungle tracking..papepon..aku sangat lah percaya dan yakin bahawa...pengalaman memang mematangkan kita..bukan sja matang tapi tambahkan kekuatan pada diri..baik dari segi emosi da fizikal..aku dah nampak hasilnye kat diri aku sendiri..daripada agak lemah ahhh...tapi skrg i become stronger person..hehe..nice sehh...aku suke..:) mungkin disebabkan aku berkwn dgn org yg  agk dewase kot kan SUNAN???xdela dewase sgt pon..thanks awak...buat aku jadi mtg..hehe..ok stop it ekin!!(sumpah malu)...ala..biarlah..blog aku...


ps:maaf sebab ade antara gambar2 yg aku amik dari album korang and edit masuk kat blog..halalkan ye..thx:)
  AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN:)

No comments: