budak baik=)

Sunday, May 15, 2011

my last day...

sekadar yang terlintas dibenakku:)


15/05/2011..
 hari last aku menyekse diri...huhu....terpakse dan dipaksee pada mulenye..tp akhirnye reda dan terime dengan hati yang ikhlas>>>>>>>bekerja!!




hari nie merupakan hari last aku bekerja sebagai casher at tesco st 18..wah lps keje 4 bln lbh..dapat naik pangkat lah pulak..haha..jadi cheff,,,hehe...(jailah dok masak sayur,goreng aym,ikn,nuget sosej semua keje aku..)love it walaupun penat..so lepas nie xde orang yg akan bagi gaji lagi kat aku..


moral:susah mak ayah kite cari duit niey...penat..so hargailah mereka ...korang2 pon blas lah jase diorg..jgn berkire sgt..ok:)


resepi 1
 sayur masak lemak
-panaskan air sampai menggelegak..korang agak2 lah bnyak mane (bwg besar,ikn bilis.cili merah yg dah dipotong)
-masukkan santan pekat..
-tambah gula,gram...(garam boleh naikkan rase lemak kuah sayur tuh)
-masukkan sayur yg korang nak masak..(cth:sawi+ kubis+karot+soo unn)
-dah kacau smpai masak..then korang rase lah..

senang kan???so try it fren..
love ekin...<3

5 comments:

miss.Addin said...

wah ada resepi ! boleh try ni :)

ekin.. said...

hehe,,ye2 resepi,,nnti kite post reseri lain pulak k..??:) thx..

lee_fotograf said...

lepas ni jumpa kat UiTM boleh belanje eh, merasa sikit duet gaki :D

lee_fotograf said...

weyh, aku silap sign in acc google T_T

ekin.. said...

ouh..em xpe...faiz kan??wah duit gaji hampir habis..:)