budak baik=)

Saturday, April 9, 2011

1st header...

sekadar yang terlintas dibenakku:)

btw..nie 1st header akuh..setelah sekian lame berbloging..walaupun follower sekecik hati kuman besonye...

aku tabah..

yela..

buat blog just suke2..

untuk diri aku jep..

share2 la jugak..

tapi macam tak banyak..

sesiapa yg nak tolong buatkan header untuk aku jangan segan2..

huhu...

meyh tolong meyh...

jasa anda amat dihargai ok..

k.la kalau rase diri tu pakar dalam bab edit mengedit nie..

dan diri pon baik dan suka membantu..

bantu2 lah orang yang agak buta it macam saya ni +_+..

merapu sungguh...
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
k.assalamualaikum...

header pertama aku,,walaupun xmacam orang lain punya..not my personal picture..but i like it..
bersungguh2 aku buat ye..(padahal tak sampai 5minit pon...yela simple jek kan,,)haha..:)
:)

12 comments:

Nur Liyana said...

okey apa..hehhhe

buatkan kat yana jugak boleh???hehehe

cik teynteyn said...

walo pon simple tetap nice la.

hihi .. hello, join u here.

ekin.. said...

yana:hehe..nak wtkan utk yana??ekin nak cri org tlg wtkn utk ekin,,ade lak org yg suh ekin wt ye??hehe..boley jep..tp simple2 yg mcm nie lah..hehe

cik teynteyn:hehe..thx 4 join,,

masyitah*azzahra* said...

aku leh buatkn...
heheheh...kamu bagi tawu pe ciri2 yg kamu nk...
tranparent ke x....

ekin.. said...

syitah:ouh yeke..wah truje..hehe..

~Nabilah~ said...

cntik la 2 4 d first try....hehehe

ekin.. said...

nabilah:hehe..em ok2..t ajar ekin ye...thx..:)

masyitah*azzahra* said...

hahaha....teruje ye...
syikin kmu ckp pe ciri2 header...gtawle sgale mnde yg kmu nk pada header...kite buatkn...klo rase x comei...mnx maaple...sbb kite nk tlg kmu je..heheheh

ekin.. said...

simple but attracted..???haha

littleMissAddin said...

cantik header :)

ekin.. said...

littlemissaddin:tq2..keep in touch k??

masyitah*azzahra* said...

like ???
example plzz...