budak baik=)

Monday, March 21, 2011

demam,,,,

sekadar yang terlintas dibenakku:)
seperti ada sesuatu yang berjlan di dalam kepala ku...
adakah ini petanda aku ditimpa kepeningan...?
ooohhh.....tidakkk...
pening amat menyeksakan,,
sakit!!!!
aku rase macam nak cucuk2 jep kepala ni..
adonyai...
em tula semalam dah ade tanda2 demam,,gatai lagi...
sape suruh dok mam icecream...
kan dah makin teruk,...
hujan lagi.,,,
kehujanan aku....
alamat tak tahan kene simbah air dek kereta2 yang dibawa oleh manusia,,,
yang sering mementingkan diri sendiri..
aku jadi LEMAS!!!!
LEMAS sangat2..
ibarat aku ditenggelami air yang melimpah-limpah,...
huhu...
so aku stop la,,
at bus stop..
terkandas setengah jam...
adoy..kesejukan melanda,...
menyusuk semua tulang2 aku..
emm...
esok terpaksa kerja,,,
adonyai..
dalam hati memang ,malas..
malas dan tak larat nak memikul tanggungjawab,,,
alamakk...
aku terpakse..
so memang gagahkan juge diri aku nie...
yela ayah penah cakap..
kalau kita layan sangat sakit nie...
memang melarat-larat ahh..
tapi...
alhamdulillah...
kerja hari nie rase dipermudahkan,,
xtau nape..
syukran ya rabbi...
dah jenuh dah aku menelan ubat,,,
xcukup dengan ubat air(panadol soluble)...
biji sume aku makan,,
siap gune inhaler vicks ag...
huhu...
perit2..
malam tadi perut teringin makan rangka ayam,,
yang menjadi mangsa...
adik aku lah..kesian dia...
aku suruh die beli,,
dia nak xnak terpaksa lah jugak turuti permintaan akaknya..hehehe...
tq adik:)
ps/dedicated too nur hidayah binti johari..
 dengan harga RM2.30...
dah naik harga rangka tu..huhu..
tapi lepas gak kempunan aku,,,
huhu...
mak pulak,,
sibuk suruh aku makan ubat,,,
ubat,,,ubat,,,ubat..
tapi takpe..
die sayang aku kan..
sebab tu dia risau ank dia nie sakit...
then.,,,,
timbul satu persoalan,,
mungkinkah aku jatuh sakit sebab result spm nak keluar hari rabu ni??huhu..
aku takot..
tapi aku reda...
apa sahaja result nanti aku terime dengan seadanya...
all da bes..
YA ALLAH BERIKANLAH KAMI KEPUTUSAN SPM YANG CEMERLANG YA ALLAH..
DAN...
ENGKAU TENTUKANLAH SEBAIK-BAIK KESUDAHAN BAGI KAMI...
AMIN...
moga2 dosaku berkurang disebabkan kesakitan ini..:)

No comments: