budak baik=)

Thursday, March 17, 2011

integriti..

sekadar yang terlintas dibenakku:)
assalamualaikum..
ok hari nie tetibe jep aku nak diskas pasal one word...
"INTEGRITI"
hal nie akak aku larh yg bagi idea..
eyh silap...
dia yang 'mendatangkan idea'..haha:)
yong:kak nyah integriti tu ape??kalau hang pandai..
kak nyah(aku):em macam jujur..amanah...sume lah yg baik2..(cewah,,,jawab dengan penuh keyakinan..)
yong:ok..ayah integriti tu ape??
ayah:ntah..(malas betul beliau nak jawab kan)
p/s:sedikit dialog sewaktu makan kfc di home swit home yang indah lagi cantik..haha:p
die yang tetibe tanya pasal integriti..
integriti tu apa pada pandangan
korang semua??
em...
kalau mengikut apa yang aku faham
integriti tu macam jati diri kita..
ikhlas..jujur..amanah..
boleh dipercayai.. 
semua lah yang baik-baik..
dan aku pasti semuanya pasal 
keutuhan sifat bagi individu itu sendiri..
ok btw..integriti tu luas maksudnya
lain orang lain pandangan dan pendapat..
dah nama pun pendapat kan???
so kita tak bolehlah nak salahkan sesiapa..
apatah lagi ibu yang mengandung..huhu
kalau korang semua ada pendapat..
or nak betulkan apa yang jari jemari ni taip..sila-sila la..
tq..:)
short entry di malam hari...

No comments: