budak baik=)

Sunday, December 26, 2010

tak lEh2x...sAye Dah adE 'kAwaN' la....

salam....
bertemu lagi kita pada entry aku yg kedua nie...
suatu harii...
aku sedang bekerja...(wah skema la pulak...hahah)
tetibe dtg sowg bro nie dekat2...
aku:"nak ape cik???nasi??..(eh pmpuan ke dye nie??kah3..).
bro:"dah kawin ke dik??...
aku:dalam ati....(aik pelik jep bunyi...):blom bang...nape??
bro:boley kenalan??
aku:huhuhu...xleh2...saye dah ade kawan.....
bro:ouh...(sambil senyum2....)
aku:dalam ati...(huish,,,,seb bek....selamaaatttttt)

then...makcik2 kat belakang dapor nun....dok gelak2kan aku...hahahah....malu kott.....
sabar jela....mgkin dugaan yg terpakse aku tempuhi sepanjang alam pekerjaan...ceh...xbley bla punye ayyat....
k.tamat entry 2...ilalliqoq....(bye dalam arabic...)

No comments: